Veelgestelde vragen

Levering

Wanneer wordt mijn Kids Cadeau verzonden?

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Wij houden in het algemeen 3 dagen aan. Natuurlijk kan het voorkomen dat je iets met spoed nodig hebt, stuur ons dan even een berichtje via info@kidscadeau.nl dan overleggen we wat mogelijk is

Waar is mijn bestelling?

Je kunt je bestelling gemakkelijk volgen met de gekregen Track&Trace-code.

Wat zijn de verzendkosten en wanneer zijn de verzendkosten van mijn bestelling gratis?

Wij verzenden alleen binnen Nederland. Hiervoor worden de volgende  verzendkosten berekend:

Brievenbuspakket - €4,95
Standaard pakket - €6,95

Verzending is gratis bij een bestelling vanaf €60,-

In Uden (NB) bezorgen wij voor €2,50 op afspraak.

Liever geen verzendkosten? Afhalen op afspraak is ook mogelijk!

In welke landen kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Momenteel leveren wij alleen binnen Nederland.

Er is een verkeerd product geleverd, wat moet ik doen?

Neem in dat geval contact op met ons via info@kidscadeau.nl. Voeg foto’s toe van de je bestelling en vermeld altijd jebestelnummer.

Ik wil graag een product ruilen, is dit mogelijk?

Het kan altijd gebeuren dat het product niet helemaal naar wens is. Het is dan altijd mogelijk om een product te ruilen. Het makkelijkste is om het product wat je wilt ruilen aan te melden als retour. Hier kun je lezen hoe je dit doet. Vervolgens kun je een nieuwe order plaatsen met het juiste product.

Een product van mijn bestelling is niet geleverd, wat moet ik doen?

Oeps, foutje! Neem in dat geval contact op met ons op via info@kidscadeau.nl. Voeg foto’s toe van je bestelling en vermeld altijd jebestelnummer. We zullen dan snel contact met je opnemen en zorgen dat het ontbrekende product alsnog bij je geleverd wordt.

Mijn levering is beschadigd, wat moet ik doen?

Dat is vervelend! Neem contact met ons via info@kidscadeau.nl. Voeg een foto toe van de beschadiging en vermeld in ieder geval ook je bestelnummer, zodat we je gemakkelijk en snel kunnen helpen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je eenvoudig en snel bij Kids Cadeau door de volgende stappen te volgen:

1. Plaats je artikel(en) in het winkelmandje. Wil je gebruiken maken van de gratis inpakservice en het persoonlijke kaartje, vergeet deze dan niet toe te voegen.

2. Ben je klaar met winkelen? Controleer dan je bestelling in het winkelwagentje, rechtsboven op de pagina.

3. Vervolgens ga je naar ‘afrekenen’.

4. Vul hier je persoonlijke gegevens in. Let op! Vergeet niet je huisnummer te vermelden bij het adresveld.

4. Kloppen je gegevens? Klik dan op ‘doorgaan met verzenden’.

5. Kies de verzendmethode. Klik vervolgens op 'Ga naar betalen'

6. Kies op welke manier je wilt betalen en klik op bestelling plaatsen.

Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?

Je bestelling is correct wanneer je een e-mail met de orderbevestiging van ons hebt ontvangen. Heb je niets ontvangen, kijk dan eerst in map 'Ongewenste mail', soms kan die daar in belanden. Toch niet teruggevonden, neem dan contact op met ons op via info@kidscadeau.nl.

Is het mogelijk om mijn bestelling voor verzending nog te wijzigen of annuleren?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via +316 13 31 84 06. We gaan ons best doen je bestelling nog aan te passen.

Mijn bestelling is voor iemand anders. Kan ik deze rechtstreeks naar de ontvanger laten verzenden?

Ja, dit kan! Let er dan op dat je bij het afleveradres het adres invoert waar het pakketje naar verzonden mag worden. Je kunt in de laatste stap van de check- out je factuuradres wijzigen.

Als ik niet tevreden ben over mijn bestelling, kan ik deze dan retourneren?

Tuurlijk, als een product niet aan jouw verwachtingen voldoet, mag je jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren. Let wel op dat je aan de voorwaarden voldoet om een product te retourneren. Op de pagina verzenden en retourneren vind je alle informatie over het retourneren van een product.

Betalen

Welke betaalmogelijkheden heb ik als ik een bestelling plaats op Kids Cadeau?

Kids Cadeau biedt je de mogelijkheid om je bestelling te betalen per:
iDeal, Visa, Mastercard, Maestro en PayPal.

Producten Kids Cadeau

Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?

Helaas kunnen wij geen artikelen voor je reserveren. Je kunt je e-mail achterlaten bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is. 

Is het mogelijk de artikelen in het echt te komen bekijken?

Helaas hebben wij geen fysieke winkel om artikelen te bekijken. Heb je een specifieke vraag over een Kids Cadeau product, stuur ons een WhatsApp bericht.

Staat je vraag er niet bij? Neem contact met ons op

Stuur ons een email

Mail je vraag of opmerking naar info@kidscadeau.nl

Stuur ons een Whatsapp bericht

Vul het contactformulier in

Ga naar het contactformulier